lauantai 18. tammikuuta 2014

New year - new dreams

Joululoma tuli ja meni ja nyt ollaankin jo yli tammikuun puolenvälin. Magneettikuvien tulokset olivat puhtaat, eikä tällä kertaa ollut edes niitä "mutta -lauseita", kuten yleensä kun tulokset kuullaan. Kaikki siis hyvin, enkä tällä kertaa kauheasti muuta odotellutkaan :) Nyt jotain pientä tulehdusta ilmeisesti kropassa, mutta eiköhän tää tästä. Selkäkin alkaa olla jo parempi!

Aloitin nyt toisiaan kaksoistutkintoon kuuluvan lukiojakson. Vähän jännitti mennä, mutta kaikki mennyt ihan hyvin :) Onhan se aika erilaista kuin ammattikoulun puolella.. Tätä kestää nyt huhtikuuhun asti ja sen jälkeen palaan vielä yhdeksi jaksoksi ammattikoululle ennen kesälomaa. Autokoulunkin sain vihdoin ja viimein aloitettua. 

Uusi vuosi toi mukanaan paljon unelmia ja uutta energiaa.
Tällä hetkellä taidan odottaa eniten sitä, että täytän 18 :) Vähän se ehkä pelottaakin, mutta enemmän olen innoissani. Muistan vielä kun sairaana ollessani ajattelin millaista elämäni olisi kun täyttäisin kahdeksantoista. Nyt täytyy sanoa, että kovin paljon parempaa tilannetta en voisi toivoa!

Lähipäivinä olen jostain syystä monta kertaa kuullut sanan "kiitollisuus". Ryhdyin miettimään mitä se sana minulle oikeastaan merkitsee, mistä minä olen kiitollinen. Löysin elämästäni todella monta asiaa mistä voin olla kiitollinen ja niiden miettiminen ja tajuaminen antoi jälleen aivan uudenlaista voimaa. Merkittävimpinä mieleeni jäi se, että elän ja olen terve. Se, että minulla on rakastava ja vahva tukiverkko ympärilläni ja se, että olen oppinut virheistäni. Suosittelen kaikkia muitakin miettimään edes pienen hetken, mistä oikeasti olette kiitollisia tai mistä teidän olisi syytä olla kiitollisia.

Nyt aivan ihanaa viikonloppua ja talvea kaikille! Itse kyllä kovasti odottelen jo kevättä :)


xox Verna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti