sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Xmas is coming♥

Heizzan kaikille :) Ah ihanaa, enää 1 yö jouluun ! Rakastan joulua, ja se onkin yks niistä harvoista asioista mistä pidän talvessa. En oo todellakaan mikään talvi-ihminen. Talvella on kylmää ja liukas maa ei edesauta pystyssä pysymistä, kun välillä se on hankalaa ihan sisätiloissakin.

Joulun 2011 vietin Dubaissa vanhempien ja siskon kanssa. Se oli iso muutos, koska ihan pienestä asti oon tottunut viettämään joulun kotona lähimmäisten sukulaisten kanssa. Dubain reissu oli ikimuistoinen ja teki toooodella hyvää !



    

Nyt onki ollu pitkä tauko ku en oo kirjoittanut mitään. Suurin syy on se, ettei oo ollu mielessä mitään aihetta mistä kirjoittaisin, enkä oo ehtinyt istua alas koneen ääreen rauhottumaan ja miettimään. Kauhee kiire kokoajan, onneks treeneistä on nyt joululomaa !

Koulussa oon yrittäny nyt muutaman viikon ajan kauheesti tsempata ja oon ollu tosi tyytyväinen itteeni.

Nää lomat ei vaan oo mun juttu. Kun muut chillailee niin mä koitan opiskella fysiikkaa, kemiaa, maantietoa, biologiaa, ruotsia ja äidinkieltä, koska oon edelleen sen verran jäljessä.. Ja viime kesänä kun ajattelin, että "Nyt ei tarvii aatellakaan koulujuttuja pariin kuukauteen" niin makasin koko kesän sairaalassa.. Normaali arki vaan sopii mulle paljon paremmin.





merry xmas to my little angel♥




Oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2013 kaikille!


xox Verna
 ps. Jo 53 rekisteröitynyttä lukijaa, wau! Kiitos♥ 
    

1 kommentti: