keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Music makes you move

Koulua, stressiä ja mielialan vuoristorataa. Tällä viikolla ollut siis tosiaan jo kahdet kokeet, huomenna seuraavat. Ja perjantaiksi pitäisi saada palautettua äidinkielen projekti..

Päivät kuluu edelleen tosi nopeesti ja aika ei millään riitä kaikkeen. Nyt oon käyny lenkillä jokapäivä tällä viikolla ja olo lenkin jälkeen on aivan mahtava :) Huomenna taas uudestaa!

Mieliala vaihtelee nollasta sataan sekunnissa. Vaikka kaikki näyttäis ulkopuolisen silmin olevan kunnossa, vaikka kesken jonkun jutun jota selitän, mun mieliala saattaa tipahtaa pilvistä maanalle. Joku sana, tuoksu, kuva, ihan mikä vaan voi tuoda mieleen jonkun tosi kipeen muiston. Jauhelihakastikkeesta ja tomaatista tulee mieleen eka sytostaattihoitokerta. Söin perunaa, jauhelihakastiketta ja tomaattia sillon kun sytostaatit lähti ensimmäistä kertaa tippumaan mun suoniin. Sen jälkeen oksensin joku 10päivää. En usko että sitä ruokaa tuun syömään enää koskaan.. Perunaa pystyn jonkun muun kanssa syömään, jauhelihaa esim makaroonin ja tomaattia esim leivänpäällä tai salaatin joukossa, mutta en muuten.

Tietty keltaisen sävy muistuttaa mua sairaalan yöpuvuista ja siitä inhottavasta olosta, joka mulla oli aina sairaalassa.. Pahvin haju muistuttaa mua parhaasta kaveristani kolmisen vuotta sitten, eli oksennuskupista. Onneks meidän ystävyys ja muu yhteydenpito on ohi ;)! Perhosesta mulle tulee mieleen Noksu, koska Noora on yks pieni turkoosi perhonen. Subway ruuasta mulle tulee mieleen Veksu, koska söin sitä kerran ku olin kattomassa sitä sairaalassa ja Veera kerto mulle mistä subwayn ruuista tykkää.

Tähtitaivaasta Oula, koska viimeks ku olin Oulan luona, istuttiin keskellä yötä ihanan pilvettömän tähtitaivaan alla♥

Jenni Vartiaisen - Missä muruseni on ja Uniklubin - Kultakalat biiseistä tulee mieleen Jonttu ja Noksu.

Ja toki kaikki valokuvathan on muistoja, niin tottakai niistä tulee muistot mieleen..


Tänään taas tajusin, kuinka rakasta tanssiminen mulle on. Saa purkaa kaiken mielestään siihen, saa ajatukset täydellisesti muualle. Voi keskittyä vain ja ainoastaan musiikin rytmiin, pyrkiä liikkeiden täydellisyyteen, pystyy ilmaisemaan itseään ilman sanoja♥ love it!


xox Verna

2 kommenttia:

  1. Verna en oo tienny et oot joutunu kestämää tätä kaikke noi paljon kavereiden menettämisii jne. Et oo kertonu tai ymmärrän lui tosi paljo sun blogii varm joku tunni. Nyt tajusin miks voit olla "välillä " kärttynen show dances Otan osaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hanna♥ tanssi saa ajatukset muualle :)ja pahoittelen tosiaan että oon välillä vähän väsynyt..

      Poista