lauantai 6. lokakuuta 2012

Jaksaminen ja ei-jaksaminen

Kotiuduin tänään Keravalta Oulan luota, kaikki meni hyvin. Oli aivan ihanaa nähdä Oulaa, sen hymyilevän ja kuulla sen nauravan. Sitä oli ikävä! Meillä oli aivan mahtavat ilta ja yö, joita en tuu koskaan unohtamaan. Toivon koko sydämestäni, et Oulan kovat kivut saatais hallintaan.. Ei tässä tilanteessa kukaan sais enää kivuista kärsiä.

Ihmiset kysyy edelleen multa paljon sitä, että miten mä jaksoin läpikäydä kaikki rankat hoidot. Mun vastaus on ollut, etten saanut vaihtoehtoja, en saanut valita. Oli pakko jaksaa. Mutta nyt tuli mieleen asioita, jotka kanto mua eteenpäin ja autto jaksamaan. Ihmiset lähetti mulle postissa paketteja ja kirjeitä, niitä oli aina ihana availla ja lukea. Ne muistutti mua siitä, että joku oikeesti ajattelee mua ja haluaa et jaksan. Joka ikinen tekstiviesti ja puhelu ystäviltä ja läheisiltä toi voimaa. Ei niissä tarvinnu lukea kuin pelkkä "<3" tai "Miten voit?" niin tiesin, että ihmiset haluaa mun jaksavan. Että mua tarvitaan täällä, enkä voi luovuttaa. TE autoitte mua jaksamaan. Ja oon todella kiitollinen siitä, että jaksoitte tsempata mua. Onneks mulla on niin ihana lähipiiri ja ystävät, ilman näitä en ois jaksanut.. Tottakai osa ihmisistä ympärillä vaihtuu, mutta en silti unohda ketään joka on edes kerran saanut mut hymyilemään. En vaan oo osannu olla siitä kiitollinen. Osan kanssa en edes puhu nykyään, mutta ajattelen silloin tällöin kaikkia jotka on auttaneet mua vähänkin jaksamaan. ♥

Ollaan ajettu mun lääkityksiä pikkuhiljaa alas. Ketipinor saatiin ajettua kokonaan alas ja nyt vuorossa Lyrican poisjättäminen. Melatoniini aloitettiin tällä viikolla, jotta pystyisin nukkumaan, ja se on tehonnut mulla tositosi hyvin! Sen kanssa nukkuu "normaalia unta" eikä lääkeunta ja aamulla ku herää on oikeesti levännyt olo. Loistava lääke!

 junan ikkunasta
Oula teki ite mulle tän ♥
    

xox Verna

3 kommenttia:

  1. Mahtava tuo Oulan tekemä käsikoru.Jaksamisia.

    VastaaPoista
  2. Tosiaan upea tuo oulan taideteos!Ja tietty noi sun tekemäs kortit ;) , Tarja

    VastaaPoista