lauantai 1. syyskuuta 2012

September

Se olis sit syyskuu nyt. Tosi nopeesti tää aika vaan menee... Olin tälläviikolla tiistaista perjantaihin taas sairaalassa, tällä kertaa pääkivun takia. Outoo ettei siihen löydetä mitään kunnon syytä, vaikka noita pääkipukohtauksia on tullu kuitenkin monta kertaa aiemminkin. Mulle jäi taas tosi huono fiilis kivun"hoidosta"...

Nyt oon siis ollu sen verran flunssassa, etten oikeen mitään oo jaksanu tehdä. Odotan innolla maanantaita ku tanssitreenikausi alkaa taas! Maanantaina ja keskiviikkona vedän Show tanssia 9-13 vuotiaille ja tiistaisin satujumppaa pienemmille :) ( http://rnv.sporttisaitti.com/jumppien_esittely/lasten_jumpat/ ) Toivottavasti tulee hyvä kausi enkä sairastele paljoa!

Koulussakin kova tsemppi päällä, varsinkin nyt kun tiedän mihin haluan hakea peruskoulun jälkeen :) Oon saanu koulusta tosi paljon uusia kavereita ja oon onnellinen, että uus luokka otti mut niin hyvin vastaan :)

Nyt jään odottamaan lääkkeitten vaikutusta ja sit nukkumaan, öitä :)


xox Verna

2 kommenttia: