torstai 19. heinäkuuta 2012

Pikapostaus

Kotona pärjään siedettävästi kovien kipulääkkeiden kanssa. Mieliala vaihtelee tosi paljon. Sisko värjäs mun hiukset eilen. Nyt oon sen verran väsynyt, että tulee tällanen ilmoitusluontoinen pikapostaus.

Eli lähden siis huomenna noin viikoksi Oulan luo keravalle. Odotan innolla, tulee olee ihan huippu viikko! :) Tein Oulalle pienen lahjan, josta laitan kuvan tänne sit ku tuun takas.

Ja tää tarkoittaa nyt sitten sitä, että ette kuule musta viikkoon mitään. Toivotan hauskaa kesänjatkoa kaikille!


uus tukka



xox Verna

7 kommenttia:

  1. Kauniit hiukset ja kaunishan olet muutenkin.Toivon sinulle kaikkea hyvää,jaksamista.

    VastaaPoista
  2. Mulla on ollut kans syöpä. Mul oli suussa.. Ja sen takia, multa revittiin 3hammmasta oikeelta puolelta,ja nyt mul on osaproteesi oikeel puolel, viel 3 vuotta.. sit mul tehää luusiirre ja sit porataa hampaat. Sitä ootellessa:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :S auts... Mikä syöpä sulla oli? Tsemppiä:)

      xox Verna

      Poista
  3. Tuo tukkahan on kiva! :) Oon kyllä lukenut kaikki sun postauksen mutta en ole vieläkään saanut selville että onko Oula ihan vain hyvä ystäväsi vai poikaystäväsi, ja minkä ikäinen hän on, kun näyttää niin nuorelta? :) Sun blogisi on koskettanut mua niin syvältä että en osaa edes selittää.. En tiedä miksi, kai rankkojen kokemuksiesi takia ja muutenkin.. Tsemppiä sulle, oot käyny ja käyt edelleen raskaita asioita läpi mutta pitää vaan muistaa hymyillä ja miettiä hyviä asioita!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi :) Oula on minulle, todella, todella hyvä ystävä, kuin veli. Oula on 15 vuotias. Erikseen minulla on vielä ihana ja rakastava poikaystävä, Jonny<3

      Poista
    2. Oorrait kiva ku vastasit :)

      Poista