keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Paljon sanottavaa

HOME SWEET HOME♥
     Pääsin eilen sairaalasta kotiin. Eli minulta siis poistettiin koko sappirakko avoleikkauksella, koska se oli niin tulehtunut ja kipeä. Ei niin kiva kesäloman aloitus, mutta onneks oon nopea parantumaan ja pääsin nyt jo kotiin. Leikkaushaava on aika iso ja kipeä, mut kyl tää tästä. Nyt on pari viikkoo vähän parantelemista vielä... Kaikest huolimatta, ihana olla kotona, ihana ku on kesä ! Mun tatuointiaika siirty nyt sen leikkauksen takia, oli tosi iso pettymys ja harmitti niin paljon etten edes pystynyt itse peruuttamaan aikaani... No nyt tänään varaan sit uuden ajan :)
     Maanantaina en ollu uskoa silmiäni ku JASSU pomppas mun sairaalahuoneeseen niin etten tienny sen tulosta mitään! Jassu oli istunu 2h junassa vain siks et tuli muutamaks tunniks kattomaan mua ja sit takas kotiin. Tosiystävyyttä(kö?) ♥

TÄNÄÄN KOLAHTI
Sain tietää, että Chisu on uudelle albumilleen tehnyt ja omistanut biisin niille, jotka ovat joutuneet kokemaan liikaa liian nuorena... Biisin nimi on "Vanha jo nuorena" ja siinä on tosi osuvat sanat. Albumi on muutenkin upea.
     Chisu on loistava laulaja ja lauluntekijä. Sanat kolahtaa mulle ainakin todella syvälle! Etenkin biisi "Lähtö". Se muistuttaa mua ystävästäni Noksusta, joka on yksi urheimmista tuntemistani henkilöistä♥ Noora eli mun kanssa sitä nuoren elämää ja oltiin molemmat "vanhoja jo nuorena". Jouduttiin kokemaan ihan liikaa ikäämme nähden. Nyt Noora ei ole enää täällä... Rest in Peace Noora♥


Oi kultaisin
tää on kylmä maa
Et sydäntäs
palelluttaa saa

Niin tahtoisin
kanssas kulkea
ja pahalta
silmäs sulkea

Mut viereltäin mun
täytyy nyt sun
kääntyä pois

Sun taivaalles laulan
auringon
Sun kasvoilles
kuutamon

Sun sydämmes
olkoon karttasi
Sun muistosi
sun kotisi

Siel' ootan sua
ainiaan


Kiitos ihmiset kommenteistanne, etenkin kirjoitukseeni "Tositarina ystävän menettämisestä". Päivä kerrallaan mä tästä kuopasta nousen... Ja aion joskus vielä päästä tästä paskasesta kuopasta, korkeimmalle vuorelle. Sinne mä aion, se on mun määränpää.

xox Verna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti