tiistai 8. toukokuuta 2012

HEIPS :)

Heeeeei kaikille :) Oon 16-vuotias tyttönen Turun suunnalta ja olen juuri selvinnyt syövästä. Nyt ku on aikaa vähän enemmän ni aattelin sit alkaa kirjottelee blogia elämästäni, joka ei ole aivan samanlaista kuin "normaalilla" tämänikäisellä. Yritän keräillä elämääni uutta alkua, joka on romautettu monta kertaa. Nyt aion onnistua!
Tässä eilen ottama kuva itsestäni :)

Sitten vähän "lisätietoja": Olen siis 16-vuotias ja aion saada elämäni raiteilleen. Elämäni romahti kolmisen vuotta sitten, kun sain syöpädiagnoosin. Siitä alkoikin sitten kova taistelu elämästä... Tämän taistelun voitin. Sairauden jälkeen alkoi uusi taistelu. Taistelu saada elämäni takaisin. Tämä taistelu on vielä kesken...
     Sairauden aikana tutustuin muihin syöpää sairastaviin lapsiin ja nuoriin, ja yhden kanssa ystävystyin todella läheisesti. Meitä yhdisti täsmälleen sama syöpädiagnoosi, sekä monet muut asiat. Olimme "SOULSISTERSEJÄ". Hän kuitenkin menehtyi taisteltuaan urheasti puolitoista vuotta tätä raakaa sairautta vastaan. Rest in Peace Noora♥
     Noora oli minua nuorempi, mutta silti minulle mahtava esimerkki kuinka kaiken paskan keskellä pitää vain jaksaa eteenpäin. Hänen lisäksi olen menettänyt kolme ystävää syövälle...
Oman sairastumiseni olen suurinpiirtein hyväksynyt, ystävien menettämistä en!

Rakastan hauskanpitoa, todellisia ystävyyssuhteita, tanssimista, askartelua, perhettäni, kirjoittamista ja nauramista! Musamakuun kuuluu slowareita ja balladeja, sekä hyvinsanoitettuja vauhdikkaampia biisejä.

Toivottavasti tämä teksti kertoi jotain elämästäni. Jatka lukemista niin saat tietää lisää :)

Tässä vielä tekemäni muistovideo Noorasta: ♥
http://www.youtube.com/watch?v=98D3I7tK5Vg

xox Verna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti