keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Heips kaikki :)

Tulin nyt vasta kotiin! Koulusta lähdin kaupungin kautta sairaalaan kattomaan ystävää :) Ostin Veksulle kaupungilta pienen sellasen aforismi -kirjan johon kiinnyin itekki hurjasti ku lueskelin sitä vähän siinä kaupassa :) oli aika osuvia mietelauseita... Ja sitte Glitteristä sellasen kaulakorun missä oli risti, tykästyin siihenki ite :) ja sit vielä sellasen söpön mustavalkosen mukin missä luki "Olet ihana!" :) Oli ihanaaaa nähdä Veksu pitkästä aikaa! Ja oli viel ihanampaa jutella kaikesta niin avoimesti, eikä tarvinnu pelätä et toinen järkyttyy tai säikähtää jostain mitä sanoo ! Susta on tullu mulle lyhyessä ajassa elämän tärkeimpiä ihmisiä♥ Toivottavasti mun käynti piristi sua vähän :)

Tänään en oo oikeen kerenny kuvaamaan mitään, mut löysin yhden vanhemman mun ottaman kuvan joka sopii hyvin tähän päivään: 




Ajatukset tällä hetkellä sanoissa: Faith, Hope, Love, Fight, Trust, Life, Happiness, Forgiveness ja Survivor... Selitän mitä nää sanat mulle merkitsee :) :

FAITH (usko) Sana ei niinkään merkitse mulle uskoa Jumalaan jne, vaan ennemminkin Uskoa parempaan huomiseen, parempaan tulevaisuuteen.

HOPE (toivo) sanana koskettanu mua elämässä etenkin sairastumisen jälkeen. Kannan kaulassani aina korua, jossa tuo sana komeilee. Ostin tän korun sattumalta muutama päivä ennen sairastumista.. Sairauden aikana se kulki mulla aina mukana, joko kaulassa, tai päiväkirjan väliin teipattuna. Tuntu että tää koru toi mulle onnea ja piti sitä toivoa yllä. "No matter what, don't ever lose hope."

LOVE (rakkaus). Mä ainaki tiedän et täs maailmassa on ihmisiä jotka mua rakastaa ja siks mä täällä olen. Heidän takia! Ja mä rakastan monia ihmisiä tässä maailmassa. Rakkaus on ihana asia :) Kun sanon ääneen sanan "rakkaus", mulla tuntuu ku sisäelimet liikahtaa ja suu leviää hymyyn♥

FIGHT (taistella). Mä olen joutunut taistelemaan siitä että saan elää täällä. Ennen pidin itsestäänselvyytenä elämää. Ja tälläkin hetkellä osa mun ystävistä taistelee hengestään. Siksi sana "fight" on tässä listassa.

TRUST (luottamus) on vaikea ja tärkeä asia. Jos sulle rakas ihminen kerran pettää luottamuksen, mulla ainaki kestää kauan ennen ku pystyn luottamaan uudestaa, jos ollenkaan enää. Mä olen pettänyt monta ihmistä, ja pyydänki heiltä kaikilta tässä samalla anteeksi.. Kaikilla pitää tässä maailmassa olla vähintään yks ihminen johon voi 100% luottaa. Mä en ainakaan pärjäis ilman heitä♥

LIFE (elämä). Elämä on lahja, jota ei saa tuhlata. Aika kuluu kokoajan eteenpäin ja hetket menee ohi. Siks pitäis kaikkien elää ku viimestä päivää. Se on kyllä vaikeeta, mä en ainakaan osaa.. Mutta aion opetella :)

HAPPINESS (onnellisuus). Kaikki on varmasti olleet onnellisia vähintään kerran elämässään, vaikkei sitä muistaisikaan. Mun on pitänyt opetella olemaan onnellinen uudestaan, ei oo ollu helppoa, mut nyt osaan jo. Mä en ainakaan jaksais elää ilman onnellisuuden tunnetta, vaikkei sitä oliskaan ku sekunti kerrallaan.

FORGIVENESS (anteeksianto) kaikkien pitää osata antaa anteeksi. Kaikkea ei tietenkään kuulu antaa anteeksi, mutta jotkut asiat pitää.. Tällä hetkellä mietiskelen kenelle mun kuuluu antaa anteeksi -tai olla antamatta...

SURVIVOR (selviytyjä). No pitääkö tätä sen enempää selitellä? Kaikki jotka on lukenu vähänkin pidemmälle mun blogia tietää, miksi mä olen selviytyjä :)

Tässä kaikki täl kertaa, see ya!

xox Verna

1 kommentti:

  1. Löysin siitä kirjasta niin sopivia aforismeja! Aattelin laittaa niitä johki postaukseen :-) Ja se koru ♥ Just niin mun makuuni! Muki sai mut hymyilemään, itse olet ihana & sitä kirjettä lukiessa mä kyllä olin niin tippa silmäkulmassa :'-)
    Tuntuu, että sä olisit tuntenut mut monta vuotta. Meijän ajatukset on niin samankaltasia. En osais enää kuvitella elämää ilman sua. Voitaispa nähdä useemmin.. Muistat vaan, että mulle voit aina puhua, kaikesta. Oot tärkeä.
    Kiitos vielä ♥

    VastaaPoista