maanantai 21. toukokuuta 2012

Ajatuksia

Toivottavasti eilen julkaisemani teksti ei ollut liian rankkaa luettavaa kenellekään. Kirjoitin tuon tekstin terapiamielessä viime syksynä, mutta nyt vasta pystyin tämän julkaisemaan. Ehkä tekstin julkaiseminen auttaa minua eteenpäin.

Nyt olen koulussa, eikä oikeen näillä viimesillä kouluviikoilla oo enää kunnon koulutehtäviä. Tänään suoritin kylläkin vielä yhteiskuntaopin kokeen!

BE YOUR SELF
Pitää uskaltaa olla oma itsensä! On parempi olla vihattu siitä mitä olet, kuin rakastettu siitä mitä et ole! Jos mä tykkään värjätä hiukseni kirkkaan pinkeiksi, niin mä värjään. Ei mua estä se että pelkään ihmisten reaktioita, tai se, ettei mun 'ystävät' pidä niistä. Mun oikeet ystävät pitää siitä mitä mun sisällä on, eikä siitä miltä mä näytän. Mä tykkään näyttää erilaiselta, olla erilainen :) it's me, live with that!

AFRAID TO DIE
Mun kuolemanpelko muuttui totaalisesti sillä hetkellä kun Noksu kuoli. Mä en halua kuolla, mutta en myöskään pelkää niin paljoa kuolla. Noora on siellä mua vastassa, kuten myös Joonas, Iina, Sofia ja kaikki muut ihanaiset♥ mä en ois siellä yksin.

LIVE this life, don't just DREAM about it
 “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”  Näin lukee Harry Potter kirjassa. On mun mielestä tosi hyvin sanottu, mutta silti ei saa unohtaa unelmoida. Vaikeina hetkinä mua kantaa eteenpäin unelmat. Unelmat paremmasta tulevaisuudesta, ihanista ulkomaanmatkoista ja normaalista elämästä. Usko parempaan huomiseen kantaa pitkälle.


"Elämä on tilaisuus - hyödy siitä.
 Elämä on kauneus - ihaile sitä.
 Elämä on unta - huomaa se.
 Elämä on haaste - voita se.
 Elämä on velvollisuus - täytä se.
 Elämä on peli - pelaa se.
 Elämä on lupaus - vanno se.
 Elämä on suru - voita se.
 Elämä on laulu - laula se.
 Elämä on taistelua - hyväksy se.
 Elämä on tragedia - kohtaa se.
 Elämä on seikkailu - uskalla se.
 Elämä on onni - tee se.
 Elämä on arvokas - älä tuhoa sitä.
 Elämä on elämää - taistele siitä."


xox Verna

2 kommenttia: